Pantai Bukit Kluang Besut

by - January 27, 2015

Cuti pun dah habis, jadi mungkin ramai taknak baca cerita2 pasal tempat bercuti ni.

But for me, it is still a holiday. The longest holiday ever kot! Rasa macam bebas sudah. Maklumlah SPM baru habis hehek!

My brother, my sister and I decided to have a stroll at the beach. Rumah aku dekat pantai je, bila2 masa boleh pergi. Rasanya jalan kaki pun bole sampai haha, sampai2 terus pengsan.

Pantai Bukit Kluang! Sape tahu tempat ni sila angkat kening sebelah kanan jer...

Semakin lama semakin cantik. Pokok rhu yang ditanam oleh Jabatan Perhutanan Daerah Besut pun dah besar. Teduh, angin sempoi2 bahasa, nyaman!

Kalau korang datang Besut, jangan lupa untuk singgah di pantai tao! Kalau tak, mandi tak basah nanti.






You May Also Like

1 comments