Mati Lemas Di Bukit Keluang, Besut

by - November 18, 2012

2 Beradik mati lemas di Pantai Bukit Keluang, Besut.


Begini cerita dia, masa hari jumaat kalau tak silap Azhunk, mak Azhunk pergi ke Hospital Jerteh, sebab demam kan. Nak dapatkan ubat, semasa berada di hospital tu, mak Azhunk ternampak seorang ibu ni dia sedang sebak, sampai tak boleh jalan.

Dia pergi dengan keluarga mandi-manda dekat Pantai Bukit Keluang, anaknya 2 orang mati lemas, sorang tu dah jumpa, tapi dah meninggal dunia, yang sorang lagi tu belum lagi ditemui. Polis dah buat pencarian dan sampailah hari ini iaitu hari Ahad.

Tadi Azhunk dengar khabar angin kata anaknya sorang lagi dah dijumpai. Sudah pun meninggal dunia. Kesiannya ! Korang teka2 mayat dia duk dekat mana ? Memang tak pernah disangka, mayat dia terlekat di sangkar ikan. Inalillahiwainnailaihiroojiun.

Ambil iktibar ye, sekarang kan musim tengkujuh, kenapa korang nak dekatkan diri dengan air lagi ? Kalau nak mandi pun tunggu lah musim kemarau je. Nanti kalau jadi tragedi macam ni kan susah. Siapa yang merana ? Kita jugak kan.

Mesti menyesal seumur hidup lah dia :'( takpelah yang lepas biarkan berlalu. Azhunk doakan anaknya 2 orang ditempatkan di tempat yang sepatutnya kelak.

Anak dia kecil lagi, dalam lingkungan umur 9-12 tahun.

You May Also Like

0 comments