Kebosanan Melanda Musim Cuti

by - November 22, 2012

Ya Allah bosannya musim cuti sekolah ni ! Takde benda nak buat, yang Azhunk buat benda sama je setiap hari.

Bangun, Mandi, Makan Online, Solat, Tengok TV, Tidur

Tu je, korang ? fuh , memang tersangat bosan, harap2 ade aktiviti lah yang boleh dibuat pada hari esok(s).

Alamak ! Lupa nak siapkan doodle art trade seseorang ni, dia dah lama siapkan Azhunk punya doodle, tapi dia punya, Azhunk tak sentuh pun lagi ! Minta maaf sangat2, Azhunk agak busy sejak kebelakangan ni, oklah nak mendoodle sekarang :)

You May Also Like

1 comments