Merentas Desa Sekolah 2012

by - January 16, 2012


Fuh ! Fuh ! Fuh ! , letih arrr merentas desa harinii ! 3 Kilometres je cikgu kate ;D hohoho tapi terasa jauh sangat ! Nasib baik guna jalan tepi pantai, so terasa nyaman jee, berangin jeee =D

Hari ni baru je latihan sahaja ;D hohoo, pertandingan nanti hari khamis minggu ini iaitu ermmm,19 January 2012 kalau tak silap Azhunk, esok ada lagi latihan dan lusa baru lah rehat sehari ;D then bertanding !

Ape nak diberitahu adalah Azhunk tak akan menang merentas desa, dah lah lari slow ! cepat letih plak tuu , :L Tapi takpee, baik mencuba daripada tarik diri, soal menang atau kalah itu ketepikan dahulu =D

Awal kan sekolah Azhunk wat merentas desa ?

Then balik rumah, terus bukak peti sebab dahaga ! dan alhamdulillahhhh ..



Ada sebotol air SIRAPP SEJUKK =D Wahh, dapat jugak aku hilangkan dahaga ;D

Merentas desa ni best tauu ! Be prepared for tomorrow ;D

You May Also Like

2 comments