Freebies Doodle Freehair !

by - December 10, 2011

Harini Azhunk nak kasi doodle freehair yang comel ! (Comel ke ?). Hehe Azhunk wat sendiri tau !

Jadi kalau korang nak doodle freehair lagi seksi , comel , ape lagi ?ermm menggoda untuk diletakkan di blog korang, boleh ambil jea ;)

Macam2 warna dah Azhunk wat mengikut kesesuaian blog korang, dah ambik tu jangan lah diam je oke ?

Dudel nni lebih sesuai untuk perempuan.. Tapi laki na ambil boleh gak,mane tahu nak tarik visitormasuk ? Haha !Perempuan masuk blognya then nampak menarik,renung sekejap haha !

Okehlah ! Takmao bercakap panjang, jom ambil! Letak kat sidebar korang tauu !


http://1.bp.blogspot.com/-7yeDpX5ASZA/TuM6yr0BwXI/AAAAAAAAApA/H2XAdqIRlVU/s1600/purple%2Bdoodle.png


http://3.bp.blogspot.com/-Rl1icfQXwIM/TuM6rn23YoI/AAAAAAAAAo0/hjCtTK4U2Kc/s1600/Pink%2Bdoodle.png


http://2.bp.blogspot.com/-sKNjR0oSYIg/TuM6rRQPsDI/AAAAAAAAAoo/YMg8Zel8aC4/s400/oren%2Bdoodle.png


http://3.bp.blogspot.com/-lKWbtK-YXeM/TuM6rFMlXHI/AAAAAAAAAoc/jEGgvXEtSvc/s400/merah%2Bdoodle.png


http://3.bp.blogspot.com/-qWp1UVgvKX8/TuM6qxcGtrI/AAAAAAAAAoU/yuftH-fIje4/s1600/hijau%2Bdoodle.png


http://2.bp.blogspot.com/-1YfFQCJ8bY4/TuM6qqj2V8I/AAAAAAAAAoE/RvICBPx2x9w/s400/biru.png


:)

You May Also Like

2 comments