Earning Nuffy Naik 200 $_$

by - October 31, 2011

Eh mendadak ape ? Turun ke naik ? Haa itulah hehe ... Naik mendadak lah (hamboi .. bape ribu lah naik tu smpai Azhunk kata mendadak gitu sekali..) ..

tak banyak pun.. 3 angka je naik :[

Hahhaa tak pe arr naik berapa pun.. Azhunk still new dalam Nuffnang. belum dapat buffered earning semua lagi. Tak pernah lagi cashout duit Nuffnang.. Nak lah jugak rasa ke*enak*kan buat website ni ;]

Haa satu lagi kalau korang nak tahu.. Nuffnang ni dia hapdate duit kita setiap hari Isnin.. Kalau korang tengok duit tak naik jee.. tu mesti sebab takde orang klik/tekan Nuffnang Ads korang ;p

Gile memang happy lah harini tengok2 3 ANGKA SEKALIGUS NAIK. wohoo.. okay trime kasih encik Nuffy .. Nanti kasi banyak2 lagi tauu..

3 Angka itu adalah 200 . 200 lak adalah 200 SEN aka 2 ringgit.

You May Also Like

3 comments